Søren Wennerwald - 12.05.26
Mange tusind fans var på gaderne i den catalanske hovedstad, da Barcas spillere i går kørte rundt i en åben bus i byen og fejrede sæsonens to titler.
Kl. 17.00 tog spillerne plads i den åbne bus, og det varede mere end fem timer, før de havde været turen rundt på den planlagte rute, hvor utrolig mange hyldede dem, selvom der var tale om en hverdag.
Se her en række fotos fra den glade eftermiddag og aften:







© Getty Images
