fbpx

Video: Casadó og Balde festede med tilhængerne

Søren Wennerwald - 12.05.26

 


Der blev festet igennem i Barcelonas gader i går, da mesterskabet blev sikret med sejren i El Clásico. Især på Plaça de Catalunya gik det løs, og her sluttede Marc Casadó og Alejandro Balde sig til festlighederne.

Mange tusind fans gik på gaderne i går for sammen at fejre mesterskabet, og sent ud på aftenen fik de mange fans på Placa de Catalunya selskab af Casadó og Balde, der ikke holdt sig tilbage i festlighederne.

Artiklen fortsætter under annoncen


Det er ikke første gang, at Casadó fejrer en titel med de lokale fans, og i går havde han så sin gode ven Balde med. De to kom ikke til at spille nogen stor rolle i El Clásico, for Casadó kom slet ikke på banen, mens Balde spillede de sidste fire minutter, men de har en stor andel i, at holdet nu har genvundet ligaen.

Se her en video, hvor Balde og Casadó fester med tilhængerne:



// Alejandro Balde // Marc Casadó
.:FORSIDE:.