Søren Wennerwald - 12.05.26
Der blev festet igennem i Barcelonas gader i går, da mesterskabet blev sikret med sejren i El Clásico. Især på Plaça de Catalunya gik det løs, og her sluttede Marc Casadó og Alejandro Balde sig til festlighederne.
Mange tusind fans gik på gaderne i går for sammen at fejre mesterskabet, og sent ud på aftenen fik de mange fans på Placa de Catalunya selskab af Casadó og Balde, der ikke holdt sig tilbage i festlighederne.
Balde & Casadó take over the streets of Barcelona 💙❤️ pic.twitter.com/nRftQWlwkG
— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 11, 2026
