fbpx
Annonce

Officielt: TP Vision bliver ny ærmesponsor

Simon Arun Vrábel - 25.05.23

// TP Vision

Torsdag lidt over middag bekræftede Barca på deres hjemmeside, at TP Vision bliver ny ærmesponsor allerede fra den næste La Liga-kamp. Det betyder, at Ambilight TV, som er en del af TP Vision, får plads på førsteholdets ærme.

Torsdag middag kunne Barca fortælle den gode nyhed, at TP Vision med øjeblikkelig virkning træder ind i gruppen af hovedsponsorer for FC Barcelona, og ud over at få en plads på førsteholdets trøje, så kommer det nye samarbejde til at have indflydelse på renoveringen af Camp Nou.

TP Vision er den virksomhed, der er ansvarlig for design, fremstilling og salg af Philips TV, Philips Sound- og AOC Audio-produkter, og bliver dermed en del af klubbens hovedsponsorer med ansvar for TV, Display og Sound-enheder på Camp Nou. Aftalen vil indebære, at Ambilight TV-navnet optræder på ærmet af førsteholdets trøje allerede fra næste La Liga-opgør, hvor Barca på hjemmebane møder Mallorca.

Artiklen fortsætter under annoncen


Aftalen blev underskrevet torsdag over middag i præsidentboksen på Camp Nou ved et arrangement med deltagelse af Joan Laporta, vicepræsidenten for marketing, Juli Guiu og administrerende direktør for TP Vision, Kostas Vouzas. Aftalen vil øge synligheden af TP Visions førende udvalg af Philips tv-apparater og lydprodukter, og især virksomhedens egen Ambilight TV-teknologi vil også spille en vigtig rolle som leverandør af skærme og digitale skilteløsninger til det nye Camp Nou.

TP Vision er registreret i Holland med hovedkontor i Amsterdam. TP Vision blev grundlagt i 2012, og er i dag en af de største globale aktører inden for forbruger-tv- og lydindustrien. Barca fortæller på sin hjemmeside, at samarbejdet mellem TP Vision og FC Barcelona godkendes på den næste generalforsamling af delegerede medlemmer.

.:FORSIDE:.