Simon Arun Vrábel - 25.05.23
Torsdag lidt over middag bekræftede Barca på deres hjemmeside, at TP Vision bliver ny ærmesponsor allerede fra den næste La Liga-kamp. Det betyder, at Ambilight TV, som er en del af TP Vision, får plads på førsteholdets ærme.
Torsdag middag kunne Barca fortælle den gode nyhed, at TP Vision med øjeblikkelig virkning træder ind i gruppen af hovedsponsorer for FC Barcelona, og ud over at få en plads på førsteholdets trøje, så kommer det nye samarbejde til at have indflydelse på renoveringen af Camp Nou.
TP Vision er den virksomhed, der er ansvarlig for design, fremstilling og salg af Philips TV, Philips Sound- og AOC Audio-produkter, og bliver dermed en del af klubbens hovedsponsorer med ansvar for TV, Display og Sound-enheder på Camp Nou. Aftalen vil indebære, at Ambilight TV-navnet optræder på ærmet af førsteholdets trøje allerede fra næste La Liga-opgør, hvor Barca på hjemmebane møder Mallorca.